nilssonjennipher

* I saw a shadow, and I knew it wasn't mine

Publicerad 2009-12-22 11:26:46 i VARDAG,



ända sen jag bytte mina p-piller har jag blivit så SJUKT mycket gladare! tidigare låg jag och grinade och tyckte synd om mig själv varenda kväll innan jag somnade, vaknade upp & var lite gladare. men kände aldrig någon RIKTIG glädje, var som att jag alltid gick och hade något som gnagde i mig. men nu somnar jag & längtar efter morgondagen, vaknar med ett leénde, & har slutat grina och bli sur över småsaker. för att inte tala om min PMS jag hade tidigare. tycker verkligen synd om alla i min omgivning som har varit tvungen att träffa mig sådär, var ett fucking monster, på riktigt. helt störd. nu existerar inte ens PMS i min värld.
fett onödig information, men då vet ni det i alla fall!

vad jag ville komma fram till var väl egentligen att jag är sjukt glad idag! ska först till stallet & mysa med älsko, sen hem, duscha & sen bege mig till heidi som ska ha middag+förfest hemma hos sig ikväll. lite försenad födelsedagsmiddag, men bättre sen än aldrig! har inte riktigt bestämt mig för vilka skor jag ska ha, & eftersom ni inte var till någon större hjälp sist så SKITER jag i att fråga er, torra jävlar.

frukost nu & sen invänta syrran så vi kan åka iväg till stalletz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela