nilssonjennipher

* if I can't have you, then I don't want anyone

Publicerad 2009-12-08 16:03:49 i VARDAG,



åh, det är bara tisdag idag & jag är redan SVINIGT taggad inför helgen! även fast det bara är jag och amanada som ska gå ut hittils tror jag det kommer bli riktigt kul. kom på att det ju är idolfinal på fredag, så då blev jag lite sugen att köra en fredag-lördag och gå på B4 och dricka lite grann till finalen. nåja, blir det inte så är ju lördag i alla fall spikat & klart.



självklart är det CALLE som ska vinna på fredag, inget snack om saken!

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2009-12-08 18:01:38

hahahahaha, jag viker mig. vi satt där i mörkret på en bänk, och vissa låg då i rabatten och rulla! hahahahaha jag viker mig :D

Postat av: sandra

Publicerad 2009-12-08 20:41:08

shyyyy! hahahahahaha :D

Postat av: Elli

Publicerad 2009-12-09 09:29:11

Kan du inte ta och styra upp en design till mig? Jag orkar inte hålla på nåmer :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela