nilssonjennipher

* if I ever leave this world alive, thank you for the things you did

Publicerad 2009-12-21 10:11:06 i VARDAG,



godmorgon kött & blåbär (sean banan ♥) jag har ganska nyligt slagit upp mina små ögon, har hunnit besöka duschen och fått på mig kläder. ska snart gå & få i mig lite frukost och sen ska jag invänta amanda. ska till kalix med henne en sväng, hon ska klippa sig, sen ska vi luncha & när hon far till arbetsförmedlingen så har jag fått ett presentkort av emelie på en ansiktsbehandling. ska bli spännande, har aldrig gjort en tidigare, så vi får väl se vad jag tycker om det. & till sist ska vi sola förresten. är ju onödigt att blända alla som kommer gå ut imorgon! är sjukt taggad på fest för övrigt! wiihiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela