nilssonjennipher

* in the dark of the night I can hear you call out my name

Publicerad 2009-12-14 14:20:52 i VARDAG,



fan vad kallt det är ute!
hade tagit på mig kläder och skulle precis gå ut på en långprommis då jag råkade se på termometern - minus 14! då bestämde jag mig för att stanna inne isället. hatar kyla, hatar vintern & hatar snö. så nu tycker jag det ska ta och bli sommar igen! tråkigt nog har ju vinterhelvetet precis börjat. stackars mig.

när det är kallt ute blir det alltid svinkallt i huset, hur mycket man än eldar i kaminen så blir det omöjligt någon värme. försöker hålla min kroppstemp normal med en stor kopp te, lyckas sådär. nu ska jag se morgonens avsnitt av julkalendern som jag råkade sova liite för länge för att se. efter det skulle jag tro att jag hämtar hit min snuttefilt & ser några avsnitt av grey's. ja, så får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela