nilssonjennipher

* into the night, desperate and broken

Publicerad 2009-12-13 18:49:45 i PARTY,


 

kanske ska berätta lite om kvällen igår? jag och amanda började dricka lite grann här hemma hos mig, sminkade oss & sen for vi en snabbsväng till sunk och hann dricka lite till. när dom for till kalix vid 9 for jag och amanda till henne, sminkade oss lite till och sen vid 10 kom mamma och skjutsade in oss till kalix. for direkt på B4, träffade fanny och så kom jennifer förbi en sväng också, dock var hon nykter, tråkigt nog. när B4 stängde klockan 11 gick alla till hotellet, som inte ens hade öppnat, haha. fick sitta och vänta ett tag, vet inte riktigt hur länge men det kändes iallafall som en mindre evighet.




& sen blir det lite suddigt för mig, men jag tyckte i alla fall det var kul på hotellet, det jag minns alltså. efter att det stängde gick jag och fanny och åt på frasses, och sen blev det raka vägen hem till töre. har haft en eländig bakfylla att brottas med hela dagen, rätt jobbigt. i somras när jag drack blev jag i stort sett aldrig bakis, nu blir jag det varenda jävla gång, & inte måttligt heller. börjar fundera på om min lever har kapitulerat.

nu har jag suttit här ett tag och samlat kraft för att orka pallra mig i duschen, så ska ta tag i det nu & efter det ska jag ringa amanda och be henne komma hit och se film med mig. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela