nilssonjennipher

* it's a dangerous love affair

Publicerad 2009-12-03 23:06:28 i VARDAG,



eftersom jag har varit uppe sen klockan 7 imorse börjar jag känna mig lite småtrött nu. har i alla fall haft en riktigt bra födelsedag, en av dom bättre på många år skulle jag tro. har fått en massa pengar av min släkt som varit & fikat här ikväll, så nu slipper jag gå runt & känns mig som en fattigloppa! imorgon ska jag in till kalix en sväng, måste handla till middan. och så ska jag passa på att sola så jag inte bländar folket imorgon. ska ta och klicka igång ett avsnitt grey's nu, och sen invänta john blund. sov gott!

Kommentarer

Postat av: Nadja

Publicerad 2009-12-05 00:25:09

Grattis i efterskott! Har varit datorlös! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela