nilssonjennipher

* jag har lärt att saknade är värst när nån har sovit som ett barn

Publicerad 2009-12-18 16:05:30 i VARDAG,

wiie, idag är det fredag & jag är på riktigt bra humör idag! har tagit mig en rejäl sovmorgon, vaknade vid kvart i 12 helt utvilad. gick upp, åt frukost och sen gick jag på en prommis. efter promenaden gick jag direkt till min farbror och städade hela hans hus så nu har jag blivit 300 kronor rikare, inte illa!

eftersom det är fredag & alla har fått jullov idag tycker jag det vore kul att hitta på nåt ikväll! så nu sitter jag och försöker få ihop nånting av den här kvällen. jag är sugen att ta några glas alkohol på B4, tråkigt nog för mig verkar jag inte få min vilja igenom. ingen av mina vänner låter speciellt intresserade då jag frågar, men jag tänker inte ge upp. ska ta och besöka duschen nu, återkommer lite senare med resultatet.
håll tummarna för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela