nilssonjennipher

* jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor

Publicerad 2009-12-21 16:00:16 i VARDAG,

fyfan, kan säga att det var med nöd & näppe jag och amanda tog oss hem levande från kalix. har aldrig varit med om hemskare väder att åka bil i, jag som aldrig är åkrädd var fan så rädd. snörök från helvetet, man såg verkligen inte ett PISS! men vi la oss kloss i arslet bakom en lastbil så vi i alla fall kunde följa efter hans baklysen, för annars kan jag lova att vi hade hamnat i diket.  lätt det närmaste döden jag har varit, känns det som i alla fall!
usch!

ansiktsbehandlingen var SJUKT skön för övrigt. till alla er pojkvänner som läser min blogg & undrar vad ni kan köpa till eran flickvän i julklapp så har jag världens bästa tips - ett presentkort på samma behandling som jag gjorde idag. skulle jag ha en pojkvän & få det i present hade jag i alla fall blivit fett glad.

Kommentarer

Postat av: Linnéa

Publicerad 2009-12-21 19:48:36

Vars gjorde du ansiktsbehandlingen? ;P

Postat av: jennipher

Publicerad 2009-12-21 19:54:56

på hudverket :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela