nilssonjennipher

* just a city boy, born and raised in south detroit

Publicerad 2009-12-20 18:56:22 i PARTY,

älskar söndagar, enda dagen i veckan man kan ligga i soffan hela dagen utan att ha dåligt samvete. eller inte hela dagen har jag varit där, har faktiskt varit till stallet med mamma tidigare. så helt slö har jag ändå inte varit. nåja, vad gjorde jag igårkväll då? började med förfest hemma hos anna med henne, heidi, jenny & jennifer. var riktigt trevligt, lekte lite lekar & spelade nån slags frågesport. sen fortsatte vi på hotellet, där det var riktigt roligt. gick på frasses som vanligt då det stängde, & sen kom linus och mari och skjutsade hem mig. sängen var fett skön vill jag lova!

här är bilderna, blev inte så många normala men ja, några stycken i alla fall.


  
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela