nilssonjennipher

* let the music play, you won't get away

Publicerad 2009-12-19 13:46:09 i PARTY,



åh, jag hatar att vara bakis!
kan inte fatta att jag är det idag, för det första var jag inte ens speciellt full igår & jag drack inte ens mycket! ändå mår jag s-k-i-t idag, hur går det ihop? nåja, var iallafall trevligt igår. inte speciellt mycket folk kanske, men ändå kul. hade tyvärr inte med mig min kamera igår, så kan inte bjuda på några bilder, ska komma ihåg att ta med den ikväll bara. för ja, det blir att dricka igen. jag dör! skulle egentligen ha varit nykter hela helgen, men det slutar såklart med en fredag-lördag. sen hinner jag knappt bli mänsklig igen (för jag räknar med en rejäl bakfylla imorgon också), och så är det tisdag=fest igen. som grädde på moset ska vi dricka både fredag & lördag nästa helg också! och så går det bara några dagar så är det torsdag=nyår.

asså, jag kommer ju vara ett (jävligt fattigt!) vandrande lik innan den här månaden är slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela