nilssonjennipher

* no one laughs at God in a war

Publicerad 2009-12-17 23:00:05 i VARDAG,

riktigt dåligt med uppdateringar idag, men har ju varit i luleå & när jag kom hem var jag så trött att jag först somnade sittandes här i datastolen. förflyttade mig till soffan & sov två välbehövliga timmar, åt middag och sen for jag och amanda till kalix och kollade hockey. så där har ni anledningen till att jag inte skrivit nåt!

 

hittade förresten ingenting i luleå, förutom en vanlig tråkig tröja & ett par trosor. fast det var ju egentligen lika bra, har inte världens bästa ekonomi för tillfället så. eller visst har jag pengar, men måste spara, och jag hatar att spara pengar! och sen är jag förbannat dålig på det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela