nilssonjennipher

* put on my blue suede shoes, and I boarded the plane

Publicerad 2009-12-15 14:41:39 i VARDAG,

alla mina dagar ser exakt likadana ut nu när jag är ledig; jag kliver upp, äter frukost, dricker kaffe, sätter mig vid datorn, ser julkalendern, tvingar mig själv ut på promenad, fastnar vid datorn igen, ser några avsnitt grey's, städar undan på diskbänken i köket, lagar middag, äter middag...


ja, ni fattar. jag börjar bli l-e-s-s. vill hitta på nåt kul, men jag är för fattig för det. imorgon slipper jag i alla fall gå hemma och dega, ska och göra bort halkbanan klockan 11 och direkt efter den har jag två körlektioner. så där går ju en dag bort i alla fall. och på torsdag tror jag att jag ska in till kalix & lunchdejta heidi, sen ska hon också få färga bort min hemskt snygga utväxt.

men annars, så ser mina dagar ut i princip på pricken likadana ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela