nilssonjennipher

* so damn proud of me

Publicerad 2009-12-11 23:49:11 i VARDAG,



nu är idol slut, & vinnare blev alltså erik om nån nu möjligtvis har kunnat missa det. som ni vet ville jag ju att calle skulle vinna, tycker han är flera nivåer bättre än erik, men ibland går det inte alltid hela vägen (men jag röstade på dig, baby!) hur som helst, ju mer jag tänker på det - desto bättre känns det att det var erik som vann. att det är erik, och inte calle, som får två skivor av idol. för helt ärligt, calle passar inte att sjunga smöriga ballader. calle ska sjunga sköna gamla ACDC-covers, inte något rix fmtrams. och skivkontrakt kommer han få, det vågar jag sätta pengar på! och när denna skiva kommer, mina damer & herrar, kommer den vara SÅ SJUKT mycket bättre än eriks idolskivor.
så det så!


calles version av vinnarlåten



& eriks version

Kommentarer

Postat av: evin

Publicerad 2009-12-12 02:17:28

Erik är bättre ;). Calle är FUL! :D haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela