nilssonjennipher

* stranded in this spooky town

Publicerad 2009-12-11 14:19:04 i VARDAG,

jag tycker det är riktigt skoj att få kommentarer, oavsett vad det står egentligen. det är ju ett slags bevis på att folk faktiskt läser, & till och med reagerar på vad jag skriver, vilket ju är kul. nåja, idag fick jag iallafall en ganska rolig kommentar om det jag skrev tidigare:



haha, ja, jag går barn & fritid. ett program som, trots att det inte är mitt största intresseområde just nu, är helt okej. och fram tills sommaren då jag skulle börja trean gillade jag barn, tyckte det var skitkul att ha praktik på dagis & ville gärna ha flera småungar själv. vet inte riktigt vad som fick mig att ändra uppfattning, men det har jag i alla fall gjort. men att börja byta linje med endast ett år kvar tyckte jag kändes lite väl drastiskt. har dessutom ingen karaktär iår, så att jag går BF märks knappt. dessutom är ju linjen SÅÅ mycket mer än att bara lära sig om barn & deras utveckling, många verkar tro att det enda vi lär oss är hur man byter blöja eller hur man kokar välling. så är verkligen inte fallet.

nöjd med mitt svar, anonym...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela