nilssonjennipher

* the cut off my hair, but it looked alright

Publicerad 2009-12-21 23:14:57 i VARDAG,

har hittat en ny favoritsida, felsms.com ♥ VÄRLDENS roligaste, får skratta åt i stort sett vartenda sms som folk har skickat fel. här är några av mina personliga favvisar. hahaha.

Till: Mamma
Sms: Om du kommer över nu så hinner vi ha sex innan mamma kommer hem
Svar: Jag kommer om 5 min

Till: Pappa
Sms: MMS: Bild på mina bröst
Svar: Vad är det för något?

Till: Mormor
Sms: Jag var hos Sebastian igår, jävla vad vi knullade. Han fick mig att komma 3 gånger. - hur är ditt sexliv?
Svar: Men lilla gumman, vad håller du på med?

Till: Pappa
Sms: Jag önskar mig en ny dildo i julklapp
Svar: Vad menar du?

Till: Pappa
Sms: Imad kom i mig i går och jag som inte äter PP nu. Shit vad gör jag?
Svar: Ring hem till mamma omgående

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela