nilssonjennipher

* there was a time when I was betting high

Publicerad 2009-12-16 23:06:38 i VARDAG,



sådär, nu har jag nyfärgat & fräscht hår igen, känns skönt med tanke på alla julfestligheter som är på ingång, he-he. mindre kul att visa sig ute bland folk då man har en centimeterlång, råttfärgad utväxt. nä, tacka vet jag hårfärg! och tack till heidi som har färgat mitt hår ikväll också, såklart. nu är det bara en ny & fräsch hårförlängning som fattas. ska försöka härda ut hela december, och sen sätta i ny i början/mitten av januari. för att vara helt utan löshår nu går ju FETbort vill jag lova. skulle jag aldrig klara, nu när jag har blivit så van med att alltid ha tjockt & långt hår.

ikväll efter att jag kom hem från fanny har jag roat mig själv med en skål popcorn, ett stort glas iskall mjölk & två avsnitt av världens bästa serie (tror ni borde veta vilken serie det är jag pratar om vid det här laget) & ja, nu vet jag inte vad jag ska hitta på. borde försöka sova, ska upp tidigt som tusan imorgon. men jag är inte det minsta trött så att sova nu är ju bara att glömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela