nilssonjennipher

* those will be the best memories

Publicerad 2009-12-31 15:19:46 i VARDAG,

GOTT NYTT ÅR!



om ni ni möjligtvis har missat det så är det ju faktiskt nyår ikväll, ska bli svinkul. är sugen som fan på en riktigt rolig nyårsfest, alla tidigare år har varit mer eller mindre värdelösa. hur som helst så ska iallafall jag, fanny & amanda börja kvällen med att göra finmiddag här hemma hos mig, sen fortsätter vi in till kalix & möter upp sandra och några till. vars det blir sen vet jag inte, men sista timmarna efter tolvslaget blir förmodligen inne på hotellet, så jag hoppas att det blir mycket folk där.

ja nu har jag just kommit ut ur duschen, har fått på mig underkläder & ska smörja in mig alldeles strax. sen ska jag invänta amanda som ska komma och göra mig sällskap vid sminkningen, alltid lika trevligt att slippa göra det ensam. sen mina damer & herrar är det bara invänta fanny och så drar kvällen igång. hoppas ni kommer ha det kul ikväll, det ska iallafall jag försöka ha! syns i dimman!



jag & sanna på nyår för 5 jävla år sen, fatta vilken liten bebis man var där!
hahaha!

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-01-04 17:06:09

Haha, det var ett tag sen ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela