nilssonjennipher

* we'll do it all, everything

Publicerad 2009-12-16 16:26:12 i VARDAG,



sådärja, hemma igen. halkbanan var precis som jag hade förväntat mig - onödig och ganska tråkig. fick knappt sladda nåt, och inte vet jag om jag har lärt mig något som jag inte redan visste? nä, sjukt ovärt. sen fick jag avboka ena körlektionen, tog ju flera timmar innan alla hade kört färdigt (halkbanan alltså) hann alltså bara köra en av mina två inbokade lektioner, vilket kanske var lika bra. för lektionen gick inte alls bra, var okoncentrerad och på jävligt dåligt humör. kanske för att jag inte har ätit något sen jag åt gröt till frukost klockan 9? känner hur magen riktigt skriker efter mat, hoppas att mamma kommer hem jävligt snart så jag inte behöver hungra ihjäl. tills hon kommer ska jag fördriva tid med mitt älskade grey's.

ikväll ska jag förresten umgås med snyggingarna på bilden. heidi ska få färga mitt hår ikväll istället, blev ändrade planer för morgondagen. lutar mot en snabbt luleåvisit istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela