nilssonjennipher

* where did I go wrong, I lost a friend

Publicerad 2009-12-01 12:00:57 i VARDAG,

tro det eller ej, men det var faktiskt ganska skönt att stiga upp sådär tidigt imorse. var hur mysigt som helst att krypa ner under min snuttefilt i soffan & kolla på julkalendern också, som för övrigt verkade ganska bra. är ju kanske svårt att säga efter första avsnittet om det är en bra eller dålig kalender, men som sagt var så verkade den rätt så kul i alla fall. sen kunde jag för en gångs skull äta frukost, dricka kaffe & göra mig i ordning utan att behöva stressa! otroligt skön..t. annars  får jag alltid gå an som en galning för att hinna klart i tid.

körlektionen idag gick mycket bättre än sist, fick lite läxa så måste få med mig mamma eller pappa ut i saaben så jag kan träna lite hemma. nu börjar jag vara riktigt jävla sugen på det där körkortet faktiskt, är ju inte allt för länge kvar till min uppkörning & teori heller, går tiden lika snabbt som den gjort på sistonde kommer det ju snart vara imorgon jag kör upp.



idag är vädret betydligt skönare än vad det varit tidigare, inget regn & inget slask. jag som brukar vara emot snö tycker faktiskt att det här är bättre än plusgrader. dock tycker jag absolut inte att det ska komma någon mer snö, och det får inte bli en grad kallare ute! då är allt förstört igen. nu är det till och med så pass bra så att jag kan tänka mig att vistas ute, utan att tänka på att frysa ihjäl. äh, nu börjar det bli en massa onödigt svammel känner jag, ska gå och pälsa på mig kläder & sen bege mig ut på långpromenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela