nilssonjennipher

* you and me could write a bad romance

Publicerad 2009-12-01 13:43:51 i VARDAG,

började tänka på en grej för nån dag sen. hur fula mina ögonbryn var tidigare! eller jag målade dom ju knappt, såg jag inte hur fult detta var? nu ska ni veta att det inte alls är länge sen jag hade så fula ögonbryn, vi snackar en månad sen - högst. inte för att dom är snygga nu, men nog fan är det ju bättre än tidigare. jämför övre bilden med den nedre där jag har börjat måla dom bättre. skillnad, eller hur?



Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-01 22:18:02

plocka dom inte så tunt så blir det ännu finare:)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-03 21:27:20

egentligen är det ingen skillnad, skillnaden mellan bilderna är att du på den övre bilden spänner upp ögonen, då ser ögonbrynen annorlunda ut än den nedre bilden, ögonbrynen är domsamma!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela