nilssonjennipher

* and you're not coming back, i got a reason to cry

Publicerad 2009-02-18 16:50:04 i VARDAG,

idag började jag om möjligt längta ÄNNU mer tills jag har körkort & egen bil, efter att ha fått stå upp hela vägen från kalix till töre för att det verkligen inte fanns en enda ledig plats. att bussen dessutom stannade vid exakt varje hållplats under vägen gjorde ju heller inte saken bättre, eller att bakdörren vägrade stängas så att chaffisen fick gå ut & kämpa för att smälla igen den vid varje stopp. nä, bussar & jag går verkligen inte ihop. ni som läste min blogg på "bloggagratis"-tiden vet om helvetesfärderna jag gjort tidigare, med bussar som saknar fjädring & bussar som nästan fattar eld. nä vet ni vad, körkort står högst upp på min önskelista.

ikväll ska jag & träna, men jag är inte så sugen att fara själv, så just nu sitter jag och försöker övertala folk att följa med mig, utan vidare lyckade försök. eller sandra skulle komma om hon hann hem från luleå, så jag håller tummarna för hon är mitt sista hopp, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela