nilssonjennipher

* it's complicated and stupid

Publicerad 2009-02-06 17:47:56 i VARDAG,

såå, var det redan dags att börja leta runt efter en ny telefon?! har ju knappt hunnit vänja mig med min. en rätt ny modell & det finns eventuellt inte reservdelar att få tag på? låter konstigt i mina öron i alla fall. fick den i.. juli tror jag, då den var helt ny, hann ha den ett litet tag & så åkte den in på lagning. bara ett kort tag efter det åkte den in igen, och den är fortfarande borta! detta är alltså mer än 2 månader sen, och först idag ringer dom och säger att den kanske inte går att laga. fan.

nog vet folk vilka knappar man ska trycka på för att få igång mig på dåligt humör.

Kommentarer

Postat av: Emmelie

Publicerad 2009-02-07 12:32:35

Håller med! (:

Postat av: E

Publicerad 2009-02-09 17:50:07

Känner igen det där racklandet! Fick också ny telefon och redan efter 3 veckor åkte den in på lagning första gången, och sen efter ett tag en andra gång.. Kvalitén på dagens telefoner är då inte på topp! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela