nilssonjennipher

* let me love you, let me be around

Publicerad 2009-02-03 12:55:30 i VARDAG,

SJUK idag igen, som förväntat! såklart har man inte bara feber en dag & sen är man pigg och kry igen. vaknade imorse när pär drog iväg till skolan, med världens huvudvärk, trodde seriöst skalman skulle sprängas! som tur var blev fallet inte så, här sitter jag med hela huvudet intakt. har ett ton skolarbete jag behöver få gjort, men jag orkar inte! känner mig helt slut i kroppen. hostar slem långt nerifrån lungorna, varje gång jag hostar känns det som att bröstkorgen ska explodera! det är synd om mig ska ni veta. och nästan ännu mer synd om min käre far som också ligger nerbäddad i soffan. hela förra veckan fick han vara hemma sjuk, och så blev han frisk under helgen & igårkväll fick han tillbaka febern. nu är han på grytnäs & pratar med farbror doktor ifall någon är intresserad av att veta!

tror det är bäst jag avslutar här för 99% av allt som står här ovanför är bara svammel! nu tar jag med mig täcket, te-koppen & en bra film och beger mig tillbaka till soffan. TYCK SYND OM MIG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela