nilssonjennipher

* never made it as a wise man

Publicerad 2009-02-24 19:54:50 i VARDAG,

idag var det först tänkt att jag skulle & träna på TC, men jag ändrade mig och bestämde mig för att fara & rida gastus istället. när jag sen kollade tidningen imorse insåg jag att djurgårdens match mot skellefteå skulle skulle visas på canal+. och what to do, annat än att stryka både body pumpen & ridningen? ingenting, precis! därför får jag istället skippa träningen imorgon kväll, för att fara & rida då. smart jag är va?! haha.

dessutom är det bara 1 ynka skoldag kvar tills lovet för mig! det här lovet kommer nog mer passande än något annat lov tidigare, jag är så sjukt trött på mornarna, hur mycket jag än kämpar för att komma upp i tid är det ta mig tusan omöjligt! varje morgon ställer jag väckaren på 05.42 (dum tvångstanke det där med.. udda siffra. jag kan t.ex. inte ställa väckaren på 06.00 eller 05.50. fattar ni?! om inte, skit samma) ändå lyckas jag inte kravla mig upp ur sängen förrän tidigast kvart, tjugo över 6. så alla ni som sett mig vandra runt som ett slusk på furuheds - där har ni anledningen! jag vill inte vara lodig, men jag har inget val, eftersom jag helt enkelt inte tar mig upp i tid.

nä, nu börjar andra perioden så jag återgår till soffan! kanske att jag poppar mig en skål popcorn, det är ju trots allt fettisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela