nilssonjennipher

* oh, and i wounder, why doesn't he break down and cry?

Publicerad 2009-02-19 22:03:38 i VARDAG,

hm, vars tusan ska jag börja skriva? innan jag börjar med ett inlägg har jag alltid 15478 tankar om vad jag ska skriva, och alla låter så bra, men sen när jag ska få ner allt här blir det.. inte alls bra!

kan ju i alla fall börja med att säga grattis till min gumma jenny som fick sitt efterlängtade körkort idag!! du är så duktig, jag visste att du skulle klara det! ♥

titta så söt hon är.

sen då...? ikväll har jag varit på spinning/torso, så nu sitter jag här nyduschad, trött & lite hungrig. ska bara smörja in mig, & sen kryper jag ner i sängen och kollar nåt avsnitt av DH. har för en gångs skulle sovmorgon imorgon, till kl 12! så imorgon ska jag sova tills jag vaknar, och fara till skolan som ett slusk. intressant fakta, nej! jag förstår er som slutat läsa min blogg, för den är verkligen inte kul någonstans. kanske lika bra att lägga ner den.

förövrigt förlorade djurgården ikväll, & slutspelsplatsen gick upp i rök. jag blir galen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela