nilssonjennipher

* oh when you see it, then you'll understand

Publicerad 2009-02-18 18:18:16 i VARDAG,

imorgon är det redan torsdag, det är ju sjukt hur fort veckorna går egentligen. inte för att jag klagar, men vars tar all tid vägen?! jag tycker aldrig man ens hinner blinka så är det helg igen. skumt..

helgens planer ser däremot kanonbra ut! bowling, b4 & fest med mina favvobrudar på fredag - jag längtar! måste bara försöka hitta nåt att ha på mig, vilket kan bli ett stort problem för min garderob ekar så tom som den är. sen på lördag blir det bio med förmodligen samma gäng, vad kan vara mer skönt än att gå på bio & äta massa flott då man är bakis och jävlig? inte mycket tror jag. sen nån gång där imellan ska jag hinna fara på bandy och även hinna mysa med gubben.. äh, allt går bara man vill vet ni väl! nu sticker jag på träning & bränner bort massvis med äckliga kalorier. hejdå.

Kommentarer

Postat av: Lisa Sandberg

Publicerad 2009-02-19 18:19:56

Tackar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela