nilssonjennipher

* on and on and on she goes

Publicerad 2009-02-11 18:16:49 i VARDAG,

idag har jag gått med olika mando diao-låtar i skallen hela dagen lång, & jag var tvungen att fråga mig själv varför jag ibland bara slutar lyssna på ett band eller en grupp? jag gör det hela tiden! kommer in i speciella "perioder" då jag lyssnar på en grupp jättemycket, för att i nästa stund helt sluta. den enda grupp jag egentligen lyssnar på hela tiden, varje dag är fortfarande backyard babies. MEN, till exempel hardcore superstar, förra sommaren lyssnade jag i stort sett bara på dom, & nu gör jag det knappas en gång i veckan. konstigt, eller hur?

vad jag ville komma fram till med det här inlägget var i alla fall att jag just nu för tillfället är på väg in i en "mando diao- period" så förvänta er massa låtar av dom här i bloggen! här har ni några av mina favvolåtar genom tiderna med världens bästa mando! gustav är ju för övrigt extremt snygg...'

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela