nilssonjennipher

* so why can't i have you?

Publicerad 2009-02-17 14:10:18 i VARDAG,

just nu har jag druckit en stor kopp vanilj-thé i hopp om att få tillbaka lite värme i kroppen efter att ha varit ute i -15 grader hela förmiddan. imorse när jag vaknade var det -27 (!!) ute, funderade starkt på att stanna hemma & sova, men efter att ha ringt till wiklund i mer eller mindre panik övertalade hon mig att komma ändå. & faktiskt ångrar jag det inte, dagen har gått snabbt och ganska smärtfritt, förutom en total förfrysning av mina stackars (äckliga) fötter. kanske borde jag säga att det är rätt åt dom, bara för att fötter är världens äckligaste & fulaste "uppfinning", men det gör ONT i dem, så nu måste jag nästan tycka lite synd om dem! för er som inte visste det har jag en sjuklig.. fobi kanske är fel ord, men något åt det hållet, för just fötter. om jag säger att jag kan börja gråta då jag ser ett par barfotade fötter & att jag inte ens rör mina egna kanske ni förstår hur mycket jag hatar dem?!
 
intressant fakta, jag vet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela