nilssonjennipher

* take your life now, take mine heaven's in denial

Publicerad 2009-02-27 13:30:01 i VARDAG,

idag ska jag umgås med världen bästa amanda hela dagen. det ska bli hur mysigt som helst! har inte umgåtts med henne på evigheter känns det som, men det ska jag fixa ändrig på. vi har gjort så mycket kul genom våra dar, 2 turkietresor har vi hunnit med, smygit ut mitt i natten & hittat på bus, fesat som tok, legat flera timmar i streck & bara pratat om allt mellan himmel och jord. visst har vi liksom alla andra vänner tjafsat, men alltid har vi blivit sams direkt efteråt. haha, jag kommer till exempel aldrig glömma den gången jag fått i mig för mycket alkohol, & inte hittade hem, när amanda kommer med CYKEL i full fart & hämtar hem mig! haha. är man bästa vänner en gång är man det livet ut! <3

    



Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2009-02-27 14:15:08

jag lovar att man blir helt fast! det är svinkul, och man svettas mer än spinning, iaf jag ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela