nilssonjennipher

* there's something different in the way you smile

Publicerad 2009-02-16 18:24:01 i VARDAG,

nu är jag mätt & belåten, efter att ha tryckt i mig massvis av min egentillagade, underbara LAXPASTA! finns knappast något godare ska ni veta.

för övrigt fick jag tillbaka min telefon idag! blev en likadan som tidigare, fast en helt ny. skönt det, nu slipper jag alla fula repor och det smuts som den gamla hade som jag störde mig på. ska bli intressant att se hur länge den här kommer att hålla, men jag ger det.. 2 månader - högst!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-16 19:23:08

Jo, I know.. Fint var det :)

Hon passar i söta kläder...

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-02-16 19:30:23

Hon var riktigt fin i kläderna :)

Smart val av er!

Vet inte om det blev att jag skickade tillbaka ngn kommentar nyss, den är så dålig här på jobbet :)

Haha..

Så skickade igen..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela