nilssonjennipher

* känn ingen sorg för mig göteborg

Publicerad 2009-02-02 18:08:53 i VARDAG,

väldigt dålig uppdatering från min sida under ett par dagar nu, men precis som allt annat finns en anledning - jag har blivit sjuk! igårkväll fick jag feber & den har hållt i sig fram tills nu ungefär. börjar känna mig bättre, men man ska inte ropa hej förrän man är över bäcken så jag går fortfarande & väntar på att den ska återvända.

kanske ska berätta lite om helgen för att ni ska ha någonting att läsa om? i fredags var jag, heidi, amanda, sandra & fanny till luleå. jag försökte hitta någon snygg kläning att ha på mig, men jag kom hem utan. tråkigt! blir så less på att fara & shoppa när jag aldrig hittar nåt jag gillar.. vi åt i alla fall middag på waldorf, och vi fick skratta en hel del vill jag lova. först åt "alla" hårstrån i amandas mat, sen åt mig som aldrig fick mitt kaffe & till sist riktigt dog vi åt sandras agenda! så jävla rolig människa, haha! och i bilen påväg hem var jag & sändy lite övertrötta så vi satt och sjöng med till varje låt som kom på radion med världens fulaste röster så där fick vi också oss ett par goda skratt! haha.

 
två väldigt snygga bilder!

& sen på lördag var det dags för fest! började hos heidi, drack & pratade och hade allmänt trevligt. dansade bland annat till låtar som fågeln roger, sommar & sol och karatefylla. nog är man allt bra lättroad vissa gånger. när alla andra for på hotellet for jag till pålänge & träffade jennifer W! även där fick jag skratta en hel del, haha. seeeen fick jag skjuts tillbaka till kalix där pär & linus väntade på mig. så därifrån var det raka vägen hem till nyborg för att mysa & sova! blev en kul kväll för alla utom.. fanny. ingen kommentar dock! alla som behöver veta vet redan, haha. har massa bilder på kameran men nu finns ingen ork att lägga in dom så det får bli ett senare projekt. hejs!

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2009-02-03 10:03:02

haha jag viker mig då jag läser :D hahaha! och hördu, på den där bilden ser jag ut som ett uppsvällt fetto. då kan man behöva läsa i agendan ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela