nilssonjennipher

* when you try your best but you don't succeed

Publicerad 2009-02-13 22:50:56 i VARDAG,

fredagkväll, & som vanligt händer inget spännande. inte för att jag klagar, hade ändå inte haft humör att hitta på något tidigare. har iallafall myst på med snutte, och fått jättefina rosor i förskottspresent till imorgon! han är för söt! nu sitter han & pappa i soffan och ser nåt väldigt intressant på discovery men det lockade inte mig så därför passar jag på att skriva lite här istället.

imorgon är det ju alla <3- dag för den som möjligt kunnat missa det. jag funderar på att åka in till kalix på förmiddan, eller vid lunch rättare sagt, och sola & göra lite hemliga saker. men jag har inte bestämt mig ännu, får se hur trött jag är imorgon.. sen på kvällen blir det hur som helst att gå ut & äta middag på kina med gulle, och efter det tror jag bara vi ska hem till han och se film och mysa. blir nog bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela