nilssonjennipher

* would i still be such a mess

Publicerad 2009-02-10 16:33:28 i VARDAG,

har inte uppdaterat någonting under hela helgen, vilket ju är rätt ovanligt för att vara mig, brukar ju skriva åtminstone ett mer eller mindre intressant inlägg om dagen. har varken haft tid eller lust, så får väl skriva nu medans viljan infinner sig.

ikväll ska jag äntligen & träna efter mer än en veckas uppehåll! & det är ju inte lite skit jag värkt i mig under helgen. godis, chips, popcorn, mc'donalds mat, tårta, kakor.. ja allt onyttigt som finns egentligen. ska ge järnet ikväll så kalorierna flyger iväg all världens väg.

& i helgen är det alla hjärtans dag. ska ut och äta middag på kina, sen vet jag inte. tycker egentligen alla hjärtans dag är en fjantig dag, men eftersom man har pojkvän "måste" man väl hitta på något, eftersom alla andra tydligen gör det? nä, nog ska det bli trevligt och kinamat säger man väl aldrig nej till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela