nilssonjennipher

* yeah you know it's true, i do care for you

Publicerad 2009-02-22 14:57:34 i VARDAG,

fytusan, nu har min kropp fått nog med alkohol i sig för ett bra tag framöver! det tär att dricka 2 dagar irad, speciellt när man inte har gjort det på flera månader. men, jag ska inte klaga för jag har ändå haft en bra helg. i fredags var vi ju ett helt gäng med tjejer & gjorde gomiddag hemma hos heidi, bowlade & sen avslutade kvällen på B4. på sistnämnda stället kan jag ju säga att vissa hade roligare än andra, & till den skaran tillhörde ej jag och jennifer, allt på grund av vår ålder.

igår började jag, amanda & fanny dricka hemma hos henne, & sen tog vi bussen till kalix där vi for till forre som hade förfest. där var det riktigt trevligt, träffade folk jag inte pratat med på hur länge som helst, och sånt är ju aldrig fel. hann vara i hans lägenhet i ungefär 2 timmar, fram tills dess att heeela stora gänget skulle gå ner på hotellet, & vad fick jag göra då?! jo, åka bil 2351 varv runt stan för att sen åka hem och sova. mindre kul, men finns ju som sagt var TYVÄRR inget att göra åt det att jag är ett stackars decemberbarn utan några andra jämnåriga vänner!
 


nu har jag patrik 1,5 på nedladdning, och så fort den är färdig ska jag mysa ner mig i sängen & se den. kanske att man tar sig ork att slänga upp lite bilder på pixbox okså ? äh, det får bli ett senare projekt. film nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela