nilssonjennipher

* and isn't it ironic, don't you think?

Publicerad 2009-01-20 18:27:10 i VARDAG,

nu sitter jag här hemma, ganska nyligt hemkommen från skolan. okej, en timme har jag varit hemma, men hujja vad jobbigt det är att fara hemifrån vid 7,8 tiden och sen komma hem 12 timmar senare. slutade redan klockan 2 så frågan är ju kanske varför jag blev så länge? JO, för att jag var tvungen att gå på kum för att förlänga mitt p-piller recept. nu ska ni allt få höra hur "kul" eftermiddag jag haft..

 när jag hade varit in & pratat med första "tanten" där, går jag o sätter mig i soffan för att vänta på att få komma in till barnmorskan. ALLA som sitter i rummet & även dom som kommit senare dit än mig, får gå in före mig. jaha, tänker jag o sitter lydigt kvar & väntar tills alla, och då menar jag alla, andra har farit därifrån. först då kommer "första tanten" ut och frågar varför jag fortfarande sitter & väntar?! MEN HALLÅ!! då hade hon alltså glömt bort att jag skulle in till barnmorskan och därför låtit alla andra gå före! tack vare henne fick jag inte bara sitta och vänta i nästan 2 timmar, jag missade även min buss och fick stanna i kalix till 17.05. uuuunderbart!

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2009-01-21 15:20:10

kul dag ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela