nilssonjennipher

* and you, your sex is on fire

Publicerad 2009-01-07 18:12:29 i VARDAG,

Fredrik Bremberg är nio poäng från att slå rekordet med 519 poäng medan Jörgen Jönsson bara behöver göra tre poäng till för att slå rekordet. Jönsson tangerade i den senaste matchen Anders "Masken" Carlssons poängnotering och står nu på 525 poäng.


Jörgen Jönsson slutar spela hockey efter säsongen och således inte att göra fler Elitseriepoäng nästa säsong. Fredrik Brembergs framtid är osäker, hans kontrakt med Djurgården går ut och han har ännu inte bestämt sig om framtiden.



WHAT?! jag dör! om inte fredrik bremberg ska spela mer vet jag inte vad jag tar mig till. han är ju den största anledningen till att djurgården ens tagit ett enda poäng denna säsong. åh. världens bästa hockeyspelare! min fredde..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela