nilssonjennipher

* bara så länge det finns stjärnor över oss

Publicerad 2009-01-21 16:40:54 i VARDAG,

vad fan är det för fel med blogg.se?! den enda bloggen jag kan läsa i nuläget är min egen och sandras, haha. får hoppas dom löser "problemet" snarast, då jag är mer eller mindre beroende av halva kalix befolknings bloggar.. haha jag är pinsam!

nu sitter jag & väntar på att min käre mor ska komma hem från jobbet, så hon kan börja med maten, jag är sjukt hungrig. sen ska jag bara kasta mig i duschen för att efter det bege mig mot mitt snoss! vi ska mysa & se titanic, det blir första gången för mig. hör & häpna men jag har aldrig sett titanic! bara några snuttar från början och slutet, men aldrig hela. och vad kan vara bättre än att se en romantisk film med killen man gillar mest i världen? inget!

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2009-01-21 17:42:39

jag hatar att vara själv, för mamma brukar alltid hålla handen ;) men jennfi, du kan ju inte ha missat titanic?! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela