nilssonjennipher

* det finns ingen belöning och jag kräver ingenting

Publicerad 2009-01-21 18:38:36 i VARDAG,

nu har jag fått det bekräftat! min mamma är världens snällaste! jag hittade världens snyggaste vårjacka på nelly, och jag hann inte mer än säga till henne att jag ville ha den så sa hon "men beställ den!" ååh, hon är ju för söt. här har ni skönheten som kommer till brevlådan inom 3 dagar, hihi.

 


och har har ni en väldigt bra kentlåt, den från reklamen då tjejen kommer gåendes genom skolans korridorer och sjunger. jag har ju för inte så länge sen totalt ratat kent och sagt att jag aldrig mer kommer gilla dom, men efter att jag hörde den här låten ändrade jag mig! jag tror nästan det stämmer att om man en gång gillar kent gör man det hela livet ut.. nåväl, här är låten! jättefin text om jag får säga vad jag tycker. och jocke är precis lika perfekt som vanligt. allt är sig likt trots allt.

Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2009-01-22 14:51:43

Älskar den här låten, bra text också :)

Postat av: ELIN L

Publicerad 2009-01-30 12:39:07

KENT RULES

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela