nilssonjennipher

* even the walls talk to me

Publicerad 2009-01-17 18:27:30 i VARDAG,

precis som jag trodde blev bowlingen lyckad! inte för att jag är något proffs på det, tvärtom så är jag urusel men huvudsaken är väl ändå att ha kul, o det hade jag. lyckades dock få i mig både 1, 2 & 3 öl för många, så idag har jag mått som jag har förtjänat - alltså SKIT. tur att jag har haft en sötnos att mysa med iallafall! har legat i sängen hela dagen och sett dh, och även hunnit sova ett par timmar på eftermiddagen.. välbehövligt & väldigt skönt!

ikväll ska jag vara med pär, amanda o fanny, se körslaget & bjuda på skvaller. nuuu ska jag lägga in lite bilder från telefonen & sen skutta in i duschen, det behövs vill jag lova.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-19 17:16:12

Love you ! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela