nilssonjennipher

* goodbye, farewell, adios my friend - i need a holiday!

Publicerad 2009-01-07 14:27:35 i VARDAG,

fytusan vad jobbigt det var att orka upp till skolan imorse! somnade inte förrän typ halv 2, 2 inatt och det gjorde ju inte det direkt lättare att komma upp kan jag lova. dagen har ändå gått fort, hade bara teori på iv'n imorse, och sen en kort lektion med ulli och sen slutade jag, för jag orkade helt enkelt inte gå på svenskan. istället for jag, amanda o heidi på myggan & åt, mycket bättre!

nu har jag precis kommit på en briljant ide, nämligen att se dom avsnitten som är kvar av tusenbröder i sängen med den bärbara istället för att sitta på en hård stol framför min vanliga dator. så nu har jag fyllt över några avsnitt på ett usb-minne. nå, nu ska jag bädda ner mig och klämma några avsnitt innan middan. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela