nilssonjennipher

* hey little shorty, say you care for me, you know i care for you

Publicerad 2009-01-28 17:38:25 i VARDAG,



gick och la mig i sängen just efter att jag skrev sista inlägget. såg desperate-avsnittet jag & pär såg i måndags, utan att somna denna gång! så nu fick jag också se då alma våldtog orson, och då bree kör hem honom i en skottkärra efteråt, haha.

för övrigt drömde jag en av dom sjukaste och mest verkliga drömmarna på länge! den är allt för invecklad för att skrivas ner i en blogg men fytusan, när jag vaknade trodde jag fortfarande jag var sur på pär, pappa & mamma. vars tusan får man allt ifrån?! även fast jag nog måste klassa denna dröm som en mardröm var den jäkligt rolig, iallafall såhär i efterhand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela