nilssonjennipher

* hold me and love me, just wanna touch you for a minute

Publicerad 2009-01-15 16:53:59 i VARDAG,

finns det någon bättre känsla än att ha någon som alltid väntar på en där hemma? någon som blir superglad varje gång du kommer hem? någon som gör dig på bra humör hur sur du än är? någon att krama, trycka jättenära & känna den där lukten du verkligen älskar? svaret är NEJ! och vem har jag som jag tycker så hiiimla mycket om då? jo, världens bästa katt! för att beskriva honom skulle jag vara tvungen att använda ordlistans alla ord & det vill jag inte tråka ut er med, så jag bjuder på lite bilder så får ni själva se hur underbar han är.. vet inte vad jag skulle ta mig till utan honom!


   

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2009-01-15 21:35:24

han är så söt! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela