nilssonjennipher

* i can cut you into pieces, when my heart is broken

Publicerad 2009-01-14 16:41:08 i VARDAG,

usch, ni förstår inte hur skoltrött jag är! att stiga upp före klockan 6 varje morgon är inget annat än en stor plåga, & när man sen också vet varför man måste stiga upp så tidigt.. ja, dagen får ju inte en perfekt start så att säga. nu längtar jag mer än allt annat till nästa lov, o har jag inte helt fel är det ungefär om 5-6 veckor..?! jag förstår inte varför det alltid är så länge mellan varje lov! det borde vara varannan vecka.

som om inte detta vore nog har jag dessutom gått & blivit sjuk. har så jädra ont i halsen så jag vet inte vad jag ska ta mig till. har det inte blivit bättre till imorgon någon gång uppsöker jag läkare, det börjar likna halsinfektionen jag hade förra året.. huuuuh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela