nilssonjennipher

* if i don't say this now, i will surely break

Publicerad 2009-01-27 16:49:09 i VARDAG,

alltså, det här med att inte vara 18 tär enormt på mig! jag tycker alla mina vänner nu för tiden & alla andra runt omkring också för den delen, tar körkort. fatta vilken grymt skön känsla att sitta där med kortet i handen & veta att man tar sig precis vars man vill, när man vill! ååh, jag hatar att alltid måste kolla innan man far någonstans så att man har skjuts, hämtning osv.

... för att inte tala om att få gå ut på krogen då! som till exempel nu på lördag, så ska alla mina vänner ut & ha svinkul. varför kan inte jag få följa?! varför ska jag alltid vara lillen som får gå hem direkt efter förfesten för att jag inte tar mig in någonstans?! det är fuskigt! så sent som idag har amanda och dom tjatat på mig och försökt få med mig att dricka till helgen, men värt det känns! sugen är jag, det ska jag inte neka, men det blir ju så tråkigt då jag får fara hem kl 12 och sova.. jag är L-E-S-S. kan det inte bara bli december någon gång?!

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2009-01-28 09:00:58

Håller med! Visserligen fyller jag år i september men det är ändå en evighet dit och det känns som att alla är 18 utom jag, har alltid kännt mig som den minsta av alla ;> Nej, tummen ner att fylla år sent på året.

Postat av: Linnéa

Publicerad 2009-01-28 18:37:19

Den 28 mars är du välkommen hit och festa ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela