nilssonjennipher

* just left me cold and out of breath

Publicerad 2009-01-04 19:31:20 i VARDAG,

för några dagar sen såg jag, fanny & amanda filmen "tusenbröder" för.. andra gången tror jag. varje gång jag ser den filmen blir jag påmind om serien med samma namn o samma handling. till saken hör att för några år sen då den här serien visades på tv brukade jag & pappa alltid se det, och jag minns hur bra jag tyckte det var! därför var jag bara tvungen att ladda ner dom 13 avsnitten som kommit ut. nu har jag hunnit se 4 av dessa, och vetni? det är precis lika bra som jag kom ihåg! för er som har sett filmen & gillade den tycker jag ni är smarta som tankar serien, för ni kommer inte bli besvikna, den är bättre än långfilmen! här får ni ett fult klipp ur det.
 

Kommentarer

Postat av: Linnéa

Publicerad 2009-01-05 16:24:28

jo när du har tid nån gång :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela