nilssonjennipher

* there was a time when i was betting high, to many things to do before we die

Publicerad 2009-01-06 17:31:41 i VARDAG,


nu är jag inne i en av mina "backyard babies- perioder" igen, och ingen kan vara mer glad än jag själv. har inte lyssnat i stort sett nåt på dom under typ en månads tid & nu när jag lyssnar på dom förstår jag inte hur jag klarat mig utan dom! helt klart världens bästa band, jag lovar. här är min största favvo med dom genom tiderna, jag vågar nästan säga att det är den bästa låten som någonsin skapats! lyssna o njut.

igår var jag i luleå på hockey, med syrran, david & pär. trots att djurgården spelade skit & gjorde i stort sett turmål lyckades dom vinna, med hela 6-2! så därför fick jag och en liten skara andra djurgårdsfans inne i coopet vara glada! hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela