nilssonjennipher

* vad jag bryr mig om nu, är att du få ut dig ur skallen

Publicerad 2009-01-24 16:49:45 i VARDAG,

 
 

idag var det tänkt att jag & pär skulle fara och kolla på bandy, men eftersom jag sagt att min köldgräns för att fara var -7 & termometern visade -7,3 blev det inget, haha! nä, inte bara därför, men att ligga i soffan & se film lät mer lockande så det var också det vi gjorde. såg "wanted" och jag måste säga att jag blev förvånad över hur bra den var. faktiskt, jag trodde det skulle kännas löjligt att se då dom skruvar kulor, hoppar 50 meter fram mellan två höghus osvosv, men det var ändå rätt häftgt! haha. jag älskar filmer då sanningen kommer fram i filmens upplösning, då allt visar sig vara en lögn & då huvudpersonen tillslut får sin revansch. kanske är det just därför "lucky number slevin" råkar vara en av tidernas bästa filmer, enligt mig. hur som helst, två väldigt bra filmer att rekomendera! nu ska jag klä på mig & börja sminka mig.


att huvudpersonen i filmen är en riktig gobit gör ju inte saken värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela