nilssonjennipher

* you change you mind like a girl changes clothes

Publicerad 2009-01-09 16:32:09 i VARDAG,

jag måste bara få tjata lite till om hur bra tusenbröder är! jag är helt såld, tråkigt bara att det enda som återstår är... 5 avsnitt. dock har jag helt nya oth & gossipgirl avsnitten hemladdade, så helt utan nåt att se är jag ju inte. plus att jag har några avnitt kvar på dh säsong2, och att säsong 3 är påväg hem till brevlådan!

"jag tog det för att jag inte hade ett sånt."
"man får inte ta saker, max, MAN FÅR INTE DET fattar du det?!"
"du har ju gjort det."
"ja jag sitter ju här i fängelse för det, du ser ju det!"
"jag vill också sitta i fängelse."
"nej max, det vill du inte!"
"jo med DIG pappa."

Kommentarer

Postat av: hilda

Publicerad 2009-01-09 17:16:08

Alltså..hur kommer det sig att du ser tusenbröder? Är det inte som Beck,Wallander o annan skit;O?

Postat av: Linnéa

Publicerad 2009-01-10 13:55:29

ungefär som nu, nån svart-vit tapet som bakgrund, och så en header med nån bild :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela