nilssonjennipher

* your love is just a lie

Publicerad 2009-01-02 17:24:02 i VARDAG,

ja, nu har det hunnit bli nytt år! jag tycker året 2008 var ett av dom bättre åren jag upplevt. visst, det fanns vissa misstag & snedsteg jag helst vill glömma men sånt händer väl varje år antar jag. nu har jag ju chansen att lämna detta bakom mig, och det ska jag också göra! så, hejdå alla mina dumma misstag! hoppas vi inte syns igen.

hur som helst överväger dom goda sakerna dom onda med längder! inga av mina nära & kära gick bort, jag har kvar min underbara pojkvän & mina närmsta vänner, så jag är mer än nöjd. har dessutom kommit min familj, speciellt min mamma, närmare. detta beror nog på att jag som person har mognat och inte längre är så naiv och barnslig som jag varit tidigare i tonåren. nu kan vi umgås mycket mer än tidigare innan jag får ett av mina klassiska "utbrott" på henne, haha!

nu avslutar jag detta inlägg med att säga att jag hoppas ni får ett bra 2009, för det ska jag försöka ha! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela