nilssonjennipher

* even the wrong words seem to rhyme

Publicerad 2009-07-03 20:15:48 i VARDAG,

jobbat 8-12 idag. hinner inte mer än hem förrän amanda ringer och frågar om jag ska med henne till luleå, och sen när har jag sagt nej till att köpa lite nytt & fräscht till garderoben? dock hittade jag inget mer än ett linne, lite smink och ett bälte. fast det var inte mer än bra, eftersom jag försöker att hålla i pengarna lite bättre än vad jag gjort tidigare.

nu har jag förresten fixat lite bilder på hur mitt hår ser ut, fast min dator är under uppbyggnad för tillfället. pappa har nämligen fixat mig en ny, och den är fortfarande inte riktigt redo för att börja användas ännu. därför sitter jag just nu i soffan med den bärbara och på den går det ju såklart inte att föra över bilderna. så ni får lov att hållas på halster ett par dagar till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela